THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, November 11, 2010

bad case ,

assalamu'alaikum dan selamat sejahtera :)


1. sakit perut menyerang saya >.< .




2. ouh , sedap gituh !


picture :

1. waktu 2.49 pagi . adui , kenapa boleh sakit perut mcm ni sekali erk ? na kata SENGONGOT ta . haih , mula lha dea ni na meragam kan . jgn FAKE lha wahai perut ku y buncit comel :D . tady aku na makan banyak banyak ta bagy . na makan sikit pun dha ta boleh masuk . sekarang ? . bh ! lapa gila weh , lapa sgt sgt :'( . badan mula menggigil and rasa mcm na downnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ! fuck out .

2. erk , tady tengah selak selak photo kad photobucket kan , tetiba je tekeluar photo nih . haih , sedap ehh . dha lha tgh lapa tahap gaban nih . sampai dha na menangis dha ni tgk photo tu , lapa punya pasal lha katakan kan ? erk , aku lapa ke ? yes . aku mmg lapa ? siapa na hanta makanan untuk aku ? please :d . 'kerjasama anda amat dihargai' . :)

hello buda gedik ! kau tapaya na suruh org hanta makanan untuk kau lha , tady bagayut dgn papanaga asyik kata lapa , lapa , lapa , lapa + stomach ache , stomach ache . what was that , whathaaa ? then bila papanaga na hanta makanan , cepat je kau marah dea cakap ta paya hanta . konon , aku bukan apa . just tana susah kan dea je lha . kesian dea tiap tiap hary hanta makanan . and bila dea hanta makanan , nampak lagy muka aku y hodoh , err , mesty kau muak kan syg tgk muka aku ni ?

brbbbbbbbbb *perut bunyi . ouch >.< . atoii , atet ouh ! bhaha , ayat godaan gampang sudah keluar . act , makanan kad dapur banyak , cuma malas na bangun . bukan apa , bontot berat lha , bhahahahahah . cik jieha ku syg , next time jgn belagak KENYANG ye . bila org na hantakan tu , tolong lha jgn na jual mahal . just say ' yes my plessure , saya harapkan bantuan anda ' . hambui ? terok noh perangai . okay , na bla . perut sakit :'(

0 comments: